czwartek, 7 marca 2013

Misja Eko-DajNia


Zaczęłam robić własne kosmetyki, najpierw dla siebie, stopniowo wprowadzając nowe pomysły. Co mnie skłoniło? Już kilka lat temu uświadomiłam sobie, jak wiele szkodliwych składników - takich jak ropa naftowa, ftalany, parabeny, ołów  - jest w produktach które stosujemy na nasze ciała.  

  Nasza skóra absorbuje zbyt duże ilości tych szkodliwych chemikaliów, które występują w kosmetykach, jak również w produktach których używamy na co dzień. Jak wykazują badania mogą one być (bądź są) przyczyną raka i innych chorób. Pozwólmy sobie nie zatruwać się.

  Robię swoje produkty przy użyciu wyłącznie naturalnych składników organicznych. Do kosmetyków dodaje ekologicznych i naturalnych konserwantów, filtrów UV.  Wierzę, że organiczne i zrównoważone produkty są niezbędne dla zdrowia mojej rodziny i świata, w którym żyjemy. 
Dziękuję za zainteresowanie moimi produktami. Jeśli masz jakieś pytania, proszę daj mi znać. 
Dominika 


Tutaj możesz przeczytać co dodawane jest do kosmetyków znanych firm i produkcji masowej, które sa dostępne powszechnie: 
http://faktydlazdrowia.pl/chemia-kosmetykow-toksyny-i-konserwanty/


Tutaj możesz polubić stronę Eko-DajNia na Facebooku. Zapraszam:)


Facebook: http://www.facebook.com/pages/Eko-dajnia/569646843067662?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz